کلیدهای بهشتی
کلیدهای بهشتی

کلیدهای بهشتی

مذهبی

حضرت با جن سخن مى گفتند

حکیمه دختر امام کاظم (علیه السلام) مى گوید: برادرم حضرت رضا (علیه السلام) را دیدم در انبار هیزم ایستاده و آهسته سخن مى گوید، من کسى را در آنجا غیر از حضرت رضا (علیه السلام) نمى دیدم، تا اینکه به آن حضرت عرض کردم: ((با چه کسى گفتگو مى کردى؟)).
امام رضا (علیه السلام) فرمود: این شخص عامر زهرانى ((از بزرگان جن)) است، نزد من آمده، و سؤال مى کند و از بعضى شکایت مى نماید.  
حکیمه گفت: اى مولا من، دوست دارم سخن او را شنوم.
امام رضا (علیه السلام) فرمود: اگر تو سخن او را بشنوى تا یک سال ((بر اثر ترس و هراس)) تب مى کنى.
حکیمه گفت: در عین حال دوست دارم صداى او را بشنوم.
حضرت فرمودند: بشنو.
حکیمه گفت: من گوش دادم، صدائى مانند سوت شنیدم و تا یک سال به تب مبتلا شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.