کلیدهای بهشتی
کلیدهای بهشتی

کلیدهای بهشتی

مذهبی

حضرت فرمود: خداوند دعایت را به استجابت رسانید

عبدالله بن مغیره عراقى مى گوید: من به مذهب ((واقفیه)) اعتماد داشتم. ((ومى گفتم بعد از امام هفتم (علیه السلام) امامى نیست)) براى انجام مراسم حج به مکه رفتم در آنجا در مورد مذهبم شک و تردید نمودم، کنار کعبهخودم را به ملتزم ((دیوار مقابل در خانه کعبه)) چسباندم و گفتم: ((خدایا! تو خواسته مرا مى دانى، مرا به بهترین دین ها ارشاد و((راهنمائى)) فرما)).
همان جا به قبلم افتاد که حضور امام رضا (علیه السلام) بروم به مدینه رفتم و به در خانه حضرت شتافتم و به خادم گفتم: ((به مولایت بگو یک مرد عراقى در خانه آمده است)).
همان لحظه صداى امام رضا (علیه السلام) را از داخل خانه شنیدم که ((اى عبدالله بن مغیره! وارد خانه شو)).وارد خانه شدم، هنگامى که آن حضرت به چهره من نگاه کرد، فرمود: ((خداوند دعایت را به استجابت رسانید و تو را به دین خود هدایت نمودم)).  
گفتم: اشهد انک حجه الله و امینه على خلقه.
گواهى مى دهم مى دهم که البته تو حجت خدا، و امین خدا در میان مخلوقاتش هستى.(15)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.