loading...
2 سال منتظر
2 سال منتظر بازدید : 1029 دوشنبه 23 تیر 1393 نظرات (2)

این پروتکل مربوط به لایه اول SSL کریو است که دو سرویس محرمانگی و احرازهویت را بواسطه ی کلیدهایی که در پروتکل دست دادن ساخته می شوند فراهم می کندو در این پروتکل محرمانگی توسط الگوریتم رمز متقارن و احرازاصالت توسط MAC فراهم می شود.این پروتکل شامل مراحل فیلتر شکن کریو  زیر است:

 

  • قطعه قطعه کردن: داده کاربر تقسیم بندی می شود.
  • فشرده سازی: SSL دارای یک الگوریتم فشرده سازیست که در نسخه 3.0 اختیاری است.
  • کد احرازاصالت پیام
  • رمزگذاری: قطعه فشرده شده به همراه MAC رمز می شوند.
  • سرآیند: سرآیند به ابتدای قطعه رمزشده می چسپد.
منبع : کلیک کنید
2 سال منتظر بازدید : 704 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (0)

نارنجی: اپلیکیشن محبوب Instagram سرانجام چند روز پیش برای اندروید ارایه شد. اپلیکیشنی که به سرعت محبوب شد و میلیون ها کاربر فعال پیدا کرد. هر چند ممکن است بعضی ها از این اپلیکیشن آنقدرها هم خوششان نیاید. اما اگر می خواهید بدانید این اپلیکیشن چقدر ارزشمند است، خبری را بخوانید که ساعتی پیش اعلام شد: فیسبوک Instagram را با قیمت ۱ میلیارد دلار می خرد. دانلود فیلتر شکن

حالا Instagram جایی است که با ۸ نفر کارمند، طی مدتی کوتاه تبدیل به شرکتی یک میلیارد دلاری شده است. مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک طی نوشته ای این خبر را تایید کرده و گفته تا پایان این فصل، مراحل خرید Instagram انجام می شود و ۸ نفر توسعه دهندگان اش نیز به تیم فیسبوک می پیوندند.

زاکربرگ گفته ما سال ها به دنبال بهترین تجربه برای به اشتراک گذاری عکس ها بودیم و حالا می توانیم بهترین آنها را با Instagram برای به اشتراگ گذاری تصاویر گرفته شده با موبایل داشته باشیم.

زاکربرگ در عین حال اعلام کرده این شرکت روی توسعه Instagram به عنوان یک اپلیکیشن مستقل کار خواهد کرد و قرار نیست همه چیز منحصرا با فیسبوک مخلوط شده و امکانات به اشتراک گذاری با دیگر شبکه ها و سرویس ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.

 

این نخستین بار است که فیسبوک یک شرکت را با تعداد زیادی کاربر می خرد و همین نشان می دهد که Instagram و بیش از ۳۰ میلیون کاربر اش چه نقش مهمی را در آینده برای فیسبوک بازی خواهند کرد.

2 سال منتظر بازدید : 920 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

این‌ها نشانه‌های متداولی هستند که برای تشخیص ویروس‌های کامپیوتری کمک می‌کنند، البته این علایم می‌توانند علت‌های گوناگون و متفاوت سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری داشته باشند که هیچ ربطی به ویروس‌های کامپیوتری نداشته باشند. در ادامه علائم ویروسی شدن کامپیوتر می پردازیم.

 

علایم آلوده بودن یك كامپیوتر به ویروس
 
اگر مشكوك به آلوده بودن سیستم به یك ویروس هستید و یا از وجود یك ویروس در كامپیوترتان  اطمینان دارید ، می بایست از نرم افزارهای آنتی ویروس قوی در بازار استفاده نمایید . علایمی كه در زیر به آنها اشاره می شود می توانند تا حدودی شما را در تشخیص اینكه آیا سیستم شما به یك ویروس آلوده می باشد یا نه كمك كنند .

 

1- کامپیوتر آهسته و کند تر از حد معمول کار میکند .
2- هنگام اجرای نرم افزارها ، آنها هیچ عکس العملی نشان نمی دهند ویا مرتبا سیستم هنگ می کند
3- کامپیوتر شما خودبخود ری استارت می شود و عملکرد معمولی ندارد
4- کامیپیوترتان به ناگاه خاموش می شود و بطور مداوم ری استارت می شود
5- نرم افزار هایی که نصب  کردید بخوبی کار نمی کنند
6- دیسک ها و درایو های شما غیر قابل دسترس می باشند
7- گاه نمی توانید آنطور که باید از فایل های مورد نظر خود پرینت بگیرید
8- پیامهای خطایی نامشخصی را مشاهده می کنید
9- منوها و پنجره های محاوره ای را بصورت ناخوانا مشاهده می کنید
10- بدنبال پسوند فایلهای که شما معمولا آنها را اجرا می کنید مانند  (jpg  ,  exe  ,  vbs و یا gif  ) پسوند دیگری اضافه شده است
11- آنتی ویروسی که بر روی سیستم شما نصب می باشد بدون هیچ دلیل مشخصی غیر فعال شده است ، و نیز دوباره نمی توانید آنرا فعال کنید
12- هیچ آنتی ویروسی را نمی توانید بر روی سیستم خود نصب کنید و یا نمی توانید آنرا اجرا کنید
13- آیکونی بر روی دسکتاپ شما ظاهر شده که شما آنرا بر روی دسکتاپ کامپیوتر خودتان قرار نداده بودید و یا آیکونهایی در کامپیورتان ایجاد شده که با هیچ نرم افزاری قادر به اجرا کردن آنها نمی باشید
14- صدا ها یا موسیقی ناهنجار و بلندی  از اسپیکر های متصل به سیستم بگوش می رسد
15- یک نرم افزاری از سیستم شما به ناگاه حذف شده و شما مطمئن هستید که خودتان آنرا حذف نکرده اید .

 

توجه: اگرچه اینها نشانه های متداولی هستند که برای تشخیص ویروس های کامپیوتری کمک می کنند، و این علایم می توانند علت های گوناگون و متفاوت سخت افزاری و یا نرم افزاری داشته باشند که هیچ ربطی به ویروس های کامپیوتری نداشته باشند ولیقویا توصیه می شود اولا از یک آنتی ویروس قوی استفاده کنید و دوما حتما آنتی ویروس خود را بصورت منظم آپدیت کنید.
2 سال منتظر بازدید : 995 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

وب‌سایت اشتراک‌گذاری تصاویر اینستاگرام ابتدای هفته برای مدتی از کار افتاد.


  وب‌سایت محبوب اینستاگرام در پیامی در صفحه توئیتر خود ضمن تائید خبر از کار افتادن این وب‌سایت تصریح کرد که مهندسان این شرکت در حال برطرف کردن مشکل هستند.
 
اینستاگرام عنوان کرد که اختلال در این وب‌سایت به دلیل بروز مشکل در بخش Feed Delivery بوده است.
 
اینستاگرام در این خصوص توضیحات بیشتری ارائه نکرده و در همین حال زمان حل این مشکل را نیز اعلام نکرده است.
 
وب سایت اینستاگرام برای اولین بار در ماه اکتبر سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد و تا ماه آوریل سال 2012 شمار کاربران فعال این وب سایت به بیش از 100 میلیون نفر رسید.
 
این وب سایت در ماه آوریل سال 2012 به مبلغ یک میلیارد دلار توسط فیس بوک خریداری شد

2 سال منتظر بازدید : 891 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (1)

 هومن برق‌نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸)بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.
هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگریاش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. او با تلاش مداومش حدود بیست سال صحنه های تئاتر کشور را در نوردید تا آنکه با مجموعه «بیداری» به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد.


فعالیت هنری

تئاتر
* مرغابی وحشی
* خلایق هر چی لایق (کارگردان)
* بیژن و منیژه
* موسیو ابراهیم، گل های قرآن
* آوازخوان طاس


 تلویزیون
* بیداری
* فاکتور هشت
* اشک‌ها و لبخندها
* ساختمان پزشکان
* چک برگشتی
* دزد و پلیس
* زمانه
* دودکش

 سینما
* کیفر
* یک تکه نان
* گناهکاران

2 سال منتظر بازدید : 702 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

مجله مهر: جاستین کارتر که حالا ۱۹ سال دارد به خاطر یک کامنت در شبکه های اجتماعی باید حداقل ۸ سال را پشت میله های زندان بگذراند. پدر و مادر او کمپینی برای آزادی او راه انداخته اند اما بعید است دانش آموز سابق مدرسه بتواند به این زودی ها از حکم سنگین دادگاه خلاص شود.

«جاستین کارتر را آزاد کنید»؛این نام کمپینی است که این روزها در آمریکا برای آزادی جوان ۱۹ ساله ای که از ماه مارس به خاطر یک کامنت در فیس بوک بازداشت شده به راه افتاده است.

قضیه از این قرار است که جاستین کارتر حدود ۵ ماه قبل در یک کشمکش لفظی با یک کاربر دیگر درباره یک بازی آنلاین وقتی دیوانه خوانده شد در کامنتی نوشت: آره،من واقعاً دیوانه شدم. می خواهم به یک کودکستان بروم و همه بچه ها را به گلوله ببندم.

این کامنت چند ماه پس از حادثه تیراندازی در مدرسه سندی هوک بود و گزارش آن از سوی زنی به سوی پلیس باعث بازداشت سریع جاستین شد. پدر و مادر او با اعلام اینکه این کامنت تنها یک شوخی بین چند جوان بوده خواستار آزادی پسرشان شده اند. آنها می گویند پسر آنها در زندان تحت مراقبت برای جلوگیری از خودکشی قرار گرفته است چون جاستین تصور می کند هیچ وقت نمی تواند از زندان آزاد شود.

دادگاهی در آمریکا جاستین کارتر را به اتهام «تهدید تروریستی» به تحمل ۸ سال حبس محکوم کرده است. به گفته پدر و مادر کارتر او پس از کامنت خود عبارت اختصاری LOL( laughing out loud) قرار داده که در میان کاربران شبکه های اجتماعی برای اعلام شوخی و خنده به کار می رود. مقام های قضایی آمریکا اما این مسئله را نپذیرفته اند و جاستین کارتر فعلاً باید در زندان بماند.

جک کارتر،پدر این پسر حالا کمپینی برای کمک به آزادی او راه انداخته و می گوید می خواهد به نوجوان ها درباره خطراتی که تهدیدشان می کند اطلاع دهد.

برای اولین بار نیست که کسی به خاطر کامنت در آمریکا دستگیر می شود اما تاکنون سابقه نداشته که به خاطر این مسئله حکمی به سنگینی ۸ سال زندان صادر شود. در فصل بهار هم نوجوانی در ماساچوست از سوی نیروهای امنیتی آمریکا به خاطر کامنت و به اتهام تهدید به بمبگذاری بازداشت شد اما قاضی دادگاه تشخیص داد که کامنت این پسر تنها بخشی از شعر یک ترانه بوده است. روزنامه کریستین ساینس مانیتور با رسانه ای شدن ماجرای جاستین کارتر گزارش ویژه ای در این رابطه منتشر کرده که تعدادی کارشناسان حقوقی در آن از حکم صادر شده انتقاد کرده اند.

2 سال منتظر بازدید : 795 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: معاون راه آهن از آغاز دور جدید پیش فروش بلیت قطار حد فاصل یازدهم مرداد تا دهم شهریور ماه خبر داد.

علی کاظمی منش با اعلام این مطلب در مورد دور جدید پیش فروش بلیت قطار گفت: دور جدید پیش فروش بلیت های قطار از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه - 26 تیر - آغاز خواهد شد.

وی افزود: پیش فروش بلیت قطارهای شرکت رجاء از ساعت 8 صبح و پیش فروش بلیت قطارهای 10 شرکت حمل و نقل مسافری ریلی در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطار راه آهن از ساعت 10 صبح همان روز آغاز می شود.

متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی یا سایت اینترنتی www.raja.ir بلیت تهیه کنند.

کاظمی منش گفت: بلیت های عرضه شده برای کلیه قطارهای مسافری داخلی حد فاصل یازدهم مرداد تا دهم شهریور است. همچنین بلیت قطارهای بین المللی از ساعت 10 صبح سه شنبه - 25 تیر ماه - فروخته می شود.

2 سال منتظر بازدید : 753 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

در بسیاری مواقع برای بالا بردن سرعت خود در کار کردن با مکینتاش احتیاج به بعضی کلید های میانبر پیدا میکنید.

اين ها حدودا كاربردي ترين كليدهاي تركيبي مك هستند:

Finder window

Command-W=بستن پنجره

Option-Command-W=بستن تمامی پنجره ها

Command-Right Arrow= باز کردن فولدر به صورت لیست

Option-Command-Right Arrow= باز کردن فولدر به صورت لیست و زیر شاخه ها

Command-Left Arrow=بستن فولدر به حالت لیست

Option-Command-Up Arrow= باز کردن فولدر مادر و بستن پنجره ی در حال نمایش

Menu Commands

Shift-Command-Q= خارج شدن ازApple Menu

Shift-Option-Command-Q= خارج شدن فوری از Apple Menu

Shift-Command-Delete= به صورت یکباره فایل را پاک میکند بدون انتقال به Trash

Option-Shift-Command-Delete=به صورت یکباره فایل را پاک میکند بدون اخطار بدون انتقال به Trash

Command-N=به نمایش در آمدن پنجره ساخت فولدر جدید

Shift-Command-N=ساخت فولدر جدید

Command-O=دو بار کلیک کردن روی فایل

Command-S=ذخیره کردن در همان فایل

Shift-Command-S= ذخیره کردن در جای دیگر

Command-P=پرینت گرفتن

Command-W= بستن پنجره

Option-Command-W=بتسن تمامی پنجره ها

Option-Command-I=نشان دادن خصوصیات فایل

Command-Delete= منتقل کردن به Trash

Command-F= رفتن به قسمت Find

Command-Z=کردن undo

Command-X=کردن cut

Command-C=کردن copy

Command-V=کردن paste

Command-A=انتخاب همه

Command-B= مخفی کردن Toolbar

Command - =رفتن به جلو

Command-M= مینیمایز کردن

Command-?=نشان دادن Help

2 سال منتظر بازدید : 692 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

کاش در اين رمضان لايق ديدار شويم. *** سحري با نظر لطف تو بيدارشويم

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

به غضنفرميگن پاشو سحره. ميگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ ميزنم

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

به حيف نون ميگن تو که روزه نمي گيري،

چرا سحري مي خوري؟ مي گه نماز که نخونم،...

روزه که نگيرم... سحري هم نخورم؟ بابا مگه من کافرم؟

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

چه جمعه ها که يک به يک غروب شد نيامدي...
چه بغض ها که در گلو رسوب شد نيامدي
تمام طول هفته را در انتظار جمعه ام...
دوباره صبح، ظهر، غروب شد نيامدي
اللهم عجل لوليک الفرج.

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

آمد رمضان هست دعا را اثري
دارد دل من شور و نواي دگري
ما بنده عاصي و گنهكار توييم
اي داور بخشنده بما كن نظري


---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

ماه مبارک آمد، اي دوستان بشارت

کز سوي دوست ما را هر دم رسد اشارت

آمد نويد رحمت، اي دل ز خواب برخيز

باشد که باقي عمر، جبران شود خسارت

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

امام صادق-ع:

خواب روزه دار عبادت،

خاموشي او تسبيح،

عمل وي پذيرفته شده

و دعاي او مستجاب است."

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

فرا رسيدن ماه ضيافت الهي بر شما و خانواده محترم مبارک باد


---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران مبارک باد.

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

آمد گه آمرزش و شهرُ الله عظمي

توفيق خدايا، تو ز ما سلب مفرما

 

---------------اس ام اس ماه رمضان-----------------

 

شد باز در رحمت خالق به روي خلق

چون ماه مبارک ز افق گشت هويدا

مژده که شد ماه مبارک پديد

2 سال منتظر بازدید : 705 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شین هوآ، لی جوآنگ 16 ساله با تجاوز به دختر بچه 11 ساله و ارسال این فیلم مستهجن در صفحه های اجتماعی فیس بوک یوتیوب و تويتر عمل غیر انسانی خود را جهانی کرد.

در پی اعتراض های جهانی به این عمل به منظور غیر اخلاقی بودن و ارسال آن در صفحات اجتماعی و به اشتراک گزاری آن خشم بسیار زياد مردم جهان را برانگیخته است.

به گزارش این خبرگزاری سال 2011 نیز یکي از مقامات مسئول کمیته حزب کمونیست چین نیز با یک رسوایی در پرونده خود از مقام‌اش عزل شده بود.

لی جوآنگ 16 ساله پس از دستگیر شدن توسط پلیس از کار خود اظهار پشیمانی کرده بود.

هیات منصفه این دادگاه به دلیل نداشتن سن قانونی از قاضی دادگاه خواستار عدم ارائه حکم شدند.

 

وی تا رسیدن به سن قانونی 4 سال از عمر خود را در زندان به سر خواهد برد اما وکلای مدافع وی به خانواده جوآنگ قول آزادی وی را در چند ماه آینده داده اند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 2,355
  • بازدید کلی : 57,416